torsdag 31 maj 2012

Torsdag V.22 Köket dag 2

Idag har snickarna satt lite till vad det gäller kökssnickerierna. Nu är det inte mycket kvar innan elektrikern, rörmokaren och plattsättaren skall göra det sista för att få köket komplett!
Plattsättaren hade även tagit första kakeltagen i duschhörnan på övervåningen, vilket också kändes superbra.
Ikväll när jag var ute så kom den där känslan av att man inte ville åka därifrån, det känns mer och mer som vårt nya hem och vi längtar verkligen nu till den dagen flytten går. Skön känsla.
Jag lämnade iallafall huset tillslut med ett stort leénde på mina läppar trots ovädret som härjade...


kök


Bara bänkskivan kvar på snickerifronten


Försökte fånga hela "L" köket på bild


Här skall micro, ugn, kyl & frys in


Det blir mycket bänkyta :)


Matbord skall stå mitt i köket med plats för 10 personer



Vår fina diskho!!
Så snyggt med bara en ho, är så nöjd med det beslutet (tror jag)


Duschhörnan kaklad på övervåningen


Badrum övre plan


Lägenheten vi bodde i tidigare.
(Balkongen näst högst upp)


Vackert med regnbågen
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar