tisdag 29 maj 2012

Missnöjd

Det finns en sak som jag inte känner mig helt nöjd över och det är klädkammaren på övervåningen. Vi valde bort garderober som är standard från sovrummet till en klädkammare med ingång från hall för att få ett större förvaringsutrymme för tex vinterförvaring osv.
När vi kom hem från vår semester så stod det plötsligt ett rör i den och jag undrade då såklart vad den gjorde där. Svaret jag fick var att det var ventilationsrör som måste ta vägen någonstans.
Gissa om jag då blev ännu mer förvånad när jag en dag hittade FYRA rör till som tog plats i kammaren??
Som ni ser på bilden längst ned så har man nu byggt in rören i en "box" och då kan ni också se att taklampan inte kommer att kunna få plats....
Dessutom så försvann möjligheten till den förvaringen vi hade tänkt och det tycker jag att Fiskarheden skulle ha upplyst om.

Det jag är nyfiken på, vart hade rören placerats om vi hade haft garderober?



Bild tagen dagen innan vi åker på semester
där vi sätter elen.


Bild tagen när vi kom hem från semestern


Bild tagen efter att rörmokaren varit där


Bild tagen efter att en låda gömt rören







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar