fredag 25 maj 2012

Fredag v.21 Förväntansfull

Vaknar med en pirrande känsla.. jag ska åka till huset innan jobbet för att själv få se vad som har hänt under dessa fyra dagar jag inte kunnat vara där och följa bygget. Jag vet ju via min man att det är någon form av action i huset då han skickat mms under veckan, men ändå.. man vill ju se det själv.
När jag kommer ut möts jag av tre bilar från Färdig Bygg vilket bara det gör mig glad och när jag kommer in  i huset är det fyra personer i huset och arbetar!!
Det har hänt saker, det kan jag säga.
Golvet är lagt på hela övervåningen (utom badrum), tak är satt på hela övervåningen (utom badrum) och dom höll som bäst på att sätta taklister på övervåningen.
På nedre plan är golv lagt i klädkammaren och sovrum/kontor/gästrum, tak är satt i alla rum utom tvättstugan.
Klinker är lagt i tvättstugan och badrummet håller dom på med nu och elektrikern har satt ledlampor i dom fönster där han har kunnat.

HELT FANTASTISKT!!
Jag kände mig mer än nöjd när jag lämnade gänget och det kändes ju inte sämre med vädret som bjöd på strålande sol och 25 grader redan kl.08:00 på morgonen!


Bilarna står parkerade!


Spottar i fönstret sovrum/kontor/gästrum


Tak i Albins rum


Tak i Idas rum


Tak i köket


Led lampa i fönster


Klinker i tvättstuga + elcentral på plats


Badrum nedre plan



Vårt fantastikt fina hus


Två tomter mitt emot som Fiskarheden fått som kunder.
Det var visst bra för dom att få använda vårat hus också som visningshus tydligen? ;-))















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar