tisdag 29 maj 2012

Tisdag V.22 Golv i köket lagt

Idag när jag kom ut till huset så träffade jag på vår nya granne som skall bygga på tomten som jag lade ut foto på igår. (den rakt ut från farstubron). Vi surrade på och berättade lite kort om vilka vi var och hur familje situationen såg ut i respektive familj. Det visade sig att dom har hund och det kommer Albin att älska!
Gick sedan in i huset för att se vad dom gjort idag och det var underbart att se att golvet i köket är lagt idag!!
Vitvarorna hade också kommit idag...



Under det vita ligger golvet..


som ser ut så här...


Bild tagen från vardagsrum



Vitvarorna


Badrum nedre plan


Snart klart..










1 kommentar:

  1. Hejsan,
    åh så roligt det måste vara att kunna svänga förbi och se hur saker utvecklas. Och roligt med grannar med hund! Skulle du vilja visa upp husbygget på Byggla? Är du intresserad får du en liten present! Det är bara att maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer.
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera