måndag 30 januari 2012

Måndag 30 januari

Ringde till Lena på Fiskarhedvillan och påtalade att det var rör i golvet vilket jag blivit förvånad över. Samtidigt så får man ju skylla sig själv när man har skrivit under ritningen, men hur ska man kunna tänka på alla detaljer när man aldrig har byggt hus tidigare.?
Standard för deras hus är rör i golvet både för toalett och handfat.
Toaletten hade vi ett önskemål om att ha på golv men komoden pratade vi aldrig om så jag har bara antagit att det är rör i vägg.
Misstag nr 1... Anta aldrig någonting, särskilt inte när du bygger hus!
Jag passade på att ta lite andra frågor med Lena och hon lät lite olycklig när vi lade på.
Jag vill verkligen säga att Lena är en superduktig säljare på Fiskarhedenvillan och hon har varit tapper som stått ut med mig och min mans alla ändringar, frågor och tveksamheter så det kändes inte helt lätt att kritisera dessa fel.
Men samtidigt så är det ju ganska mycket pengar som man lägger i ett sådant här projekt och då vill man att allt ska vara som man önskar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar