lördag 28 januari 2012

Kontroll av rörmokaren

Idag när vi vaknade bestämde vi oss för att åka ut till huset för att stämma av om rörmokaren hade skött sig eller ej. Svaret på det blev från min sida lite tveksamt då jag upptäckte att det satt rör i golvet för badrumskomoden i våra båda badrum?
Jag hade inte förväntat mig det och min bild i huvudet är att det skall sitta en vägghängd komod med röret in i väggen... det känns "gammalt" att montera rör i golvet.
Jag märkte också att väggarna till bastun var borttagna?
Jag får ringa några samtal för att gå igenom mina funderingar...

Bad/spa/bastu rum

Bastun utan väggar
på plan 2

Badrum på plan 1

Hallen
(den trappan är tillfällig)

Min underbara tvättstuga på nästan 11 kvm

Tvättstugan taget från grovingången

Mycket rör och kablar blir det...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar