torsdag 14 juni 2012

Torsdag V.24 Trappan bortplockad

Idag tog jag en ny avstämning med snickarna, bla hur bastubänkarna skall sitta och att jag inte är helt nöjd med hur kökskommoden är satt i hörnan då passbiten sitter snett och vint. Han sade då att dom redan hade sett det och att dom skulle fixa det.
Jag upplever att Jonatan (vår snickare) är ganska lyhörd för våra önskemål och ödmjuk inför dom flesta påpekningar.
Jenny vår plattsättare var också glad att jag kom förbi då hon hade lite funderingar kring hallgolvet.
Kul att man kan hjälpa till ;-)

När jag åkte därifrån bestämde jag mig för att åka till systemet och köpa Champagne för att ställa ut i huset till dom för att visa en liten uppskattning från oss.

När jag kom ut på kvällen hade följande skett:
  • Golvet är klart i vardagsrum 
  • Provisoriska Trappan i hallen bortplockad
  • Golvet är påbörjat i hallen
  • Fönsterkarmar/smygare i vardagsrum klart
Övervåningen kunde jag inte kolla då det inte gick att komma upp där.


Hallen


Hallen


Trappan borta


Champagne till Jenny


Öl till snickarna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar