måndag 4 juni 2012

Måndag V.23 Fundering

Idag ställde jag mig i köket för att skapa mig en bild av vilket kakel vi skall välja till köket. Vitt, svart, något annorlunda osv...
Då när jag stod framför väggen där fläktkåpan skall sitta så såg jag att ventilationsröret för fläkten sitter ganska så mycket snett, vilket gör att den inte hamnar centrerat ovanför hällen?
Hmm.. jag tog foton för att ta det med Färdig Bygg.
När jag satte mig i bilen för att åka hem så ringde Mattias Fagerheim från Färdig Bygg för att berätta vad dom gjort under dagen och vad nästa steg är. Han bad mig kontakta rörmokaren och elektrikern för att säga åt dom att från nästa vecka kan dom komma och koppla in allting.
Det är ju helt lysande!!
Jag passade då på att ta upp mitt lilla bekymmer och han hänvisade till att dom byggt enligt Fiskarhedens ritning men att han skulle titta på det.

Rakt? Nej...


Har svårt att tro på det här..


Badrum nedre plan snart klart






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar