måndag 26 mars 2012

Möbler

Nu har jag hamnat i det stadiet då jag börjat dregla på allvar kring kommande möblemang... Jag lusläser inredningstidningar, jag tar varenda tillfälle att rusa in i en möbelaffär (vilket inte händer så ofta) och jag har måttat upp vartenda rum så jag vet hur stor soffa vi kan ha, hur stort matbord vi kan ha osv..  så att jag är mer än väl förberedd när jag springer på rätt möbel.
För två veckor sedan hittade jag detta matbord på Mio Möbler. Det är 240x100 och man kan sitta 10 personer utan att behöva möblera om hela köket för att äta. Och ni som följt min blogg vet ju att vi ritat ett stort kök just för att kunna vara många och ha ett stort matbord mitt i köket.

240x100 plats för 10 personer

Jag hittade också på ett helt underbart fint badkar, det är sååå snyggt.
 Vi vet ännu inte om vi skall ha badkar eller bubbelbadkar? Troligen så blir det ett bubbelbadkar så att alla i familjen blir nöjda och glada.

Tillfällig kampanj prissänkt från 13.990:- till 6.999:-



 Våning 1 / Nedre botten



Våning 2 / Övre plan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar